26 września 2013

Gliss Kur - regeneracja?

Witajcie,
Dziś recenzja odżywki Schwarzkopf, Gliss Kur Total Repair. Ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów suchych i zniszczonych.  
Cena: 7-15zł / 200ml






Skład:
Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Dimethiconol, Polyquaternium-16, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Lactic Acid, Parfum, Panthenol, Sodium Benzoate, Panax Ginseng Root Extract, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Laurdimonium, Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Arginine, Acetyl Tyrosine, Arctium Majus Root Extract, Hydrolyzed Soy Protein, Polyquaternium-11 . Nacinamide, Ornithine HCL, Citrulline, Linalool, Pantolactone, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Biotin, Cl 15985, Cl16255. (1.10.2008)

W składzie nie znalazłam nic co mogłoby bardzo niekorzystnie wpływać na włosy, lub być substancjami szkodliwymi.

Co w niej lubię a czego nie:
- jest lekka, nie obciąża włosów
- ładnie je wygładza
- włosy po niej się nie puszą
- włosy są bardziej lśniące
- włosy po niej łatwo rozczesać
- jako takiego odżywienia nie zauważyłam
- nie skleja włosów
- rozpylacz "wydaje" odpowiednią ilość produktu (krople nie są za duże- taka mgiełka)
- ma ładny zapach
- jest tania i wydajna
- używam zarówno na mokre/wilgotne jak i suche włosy (nigdy ich nie obciąża)
- nie zauważyłam, żeby nadawała miękkość włosom (są wygładzone ale jednocześnie dość sztywne)
- czasem wydaje mi się, że włosy się po niej elektryzują




Zapraszam na moje aukcje ----> KLIK ;)



8 komentarzy:

  1. uwielbiam te odżywki glisskur i nie wyobrażam sobie bez nich rozczesania włosów, teraz mam z jedwabiem ale moją ulubioną jest czarna

    OdpowiedzUsuń
  2. używam jej zawsze w połączeniu z inną odżywką, aby ułatwiła rozczesywanie, czuję, że sama byłaby za słaba...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję czarną i niestety nie zachwyciła mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dawno temu miałam tą odżywkę jeszcze jak nie miałam bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze jej nie miałam, ale kuszą mnie te odżywki Gliss Kura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałabym się spektakularnego odżywienia po tej palecie silikonów na początku składu, ale faktem jest, że Gliss Kury bez spłukiwania niesamowicie pomagają w rozczesaniu włosów :) A skoro dodatkowo ich nie obciążają to nie ma się co zastanawiać, tylko kupowac i używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam fioletową, dla mnie to taki smrodek ;D

    Pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń