4 października 2013

Małe zakupy

Witajcie
Przygotowuje kilka nowych postów, ale zanim się pojawią to pokażę Wam małe zakupy :) Niby nic specjalnego a cieszą.

1. Avene TriAcneal - zawsze używałam Effaclar Duo, więc postanowiłam spróbować tego produktu. Efekty i recenzja niebawem. (Allegro ok 45zł)
2. Bourjois healthy mix 54 - fajny podkład ale chyba za mało kryjący (Allegro ok 38zł)
3. Max Factor false lash effect - wersja limitowana, chyba gorsza niż standardowa :( (Allegro ok 30zł)
4. Szczoteczka do mycia buzi - miałam wcześniej z Oriflame i była miękka i przyjemna, ta jest szorstka i nie dam rady używać jej do buzi. (Allegro ok 3-4zł)
5. Patyczki do manicure (Allegro ok 2zł)
6. Pędzel do nakładania farby (Allegro ok 2 zł)
7. Palette, szampon koloryzujący (do 24 myć) ciemna czekolada (Rosssman ok 10zł) - jeszcze nie używałam, ale na pewno dam znać jaki wyszedł kolor i jak długo się utrzymał

























1. Dove, żel pod prysznic, mleczko migdałowe i hibiskus - jest świetny, nie wiem czemu zawsze Dove omijałam szerokim łukiem. (Rossman ok 10zł)
2. Ziaja, oliwka do masażu - używam do baniek chińskich, recenzja i efekty niebawem. (Rossman ok 18zł)
3. Cliniqe - próbka podkładu i tuszu do rzęs (wymieniłam stary tusz i podkład)
4. Płatki kosmetyczne (Rossman ok 3zł)

to tyle! jak widzicie niedługo wiele recenzji i efektów różnych kuracji ;)

pozdrawiam
sunshine

6 komentarzy:

  1. Mam tą oliwkę z Ziaji i nie mogę jej zużyć :) Ogromniasta!

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio też kupiłam oliwkę ziaja, ale chyba ujędrniającą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. TriAcneal zniszczył mi co najmniej pół roku mojego życia.... O czym pisałam u siebie. Zdecydowanie NIE POLECAM!

    OdpowiedzUsuń