24 maja 2013

Spontaniczne zakupy :)

Po drodze z uczelni, na poprawę poniedziałkowego złego humoru wpadłam na małe zakupy. Odwiedziłam Rossmana i drogerię Laboo.

Kupiłam płatki kosmetyczne, bo mi się skończyły oraz kilka rzeczy w drogerii. Poszłam w sumie po szampon a wyszłam z lakierem, e-linerem i pędzelkiem. Mogę Wam od razu powiedzieć, że z pędzelka wcale nie jestem zadowolona, podobnie jak z linera. A lakier Paese jest super, ale o tym w kolejnym poście :)
pozdrawiam serdecznie! :)

PS. Rossmana jeszcze nie odwiedziłam na promocjach -40% więc pewnie niedługo kolejne zakupy :)

I jeszcze zapraszam na moje aukcje! :) --> KLIK





5 komentarzy:

  1. fajne zakupy, też używam tych płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwością na pokazanie lakieru paese na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te duże płatki to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o a miałam kupić ten pędzelek... już chyba nie chcę go ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam z niecierpliwością na pokazanie lakieru Paese na pazurkach ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń