19 maja 2013

Idealne szczoteczki do zębów? Curaprox - moja opinia

Witajcie, dostałam wiele pytań o te szczoteczki do zębów Curaprox, dlatego postanowiłam zrobić ich recenzję. Do ich zakupu zdecydowałam się po pewnym czasie, szukania i czytania wielu opinii. Cena ok 30/3szt. Kupiłam w komplecie na Allegro.






Plusy:
+ bardzo dokładnie czyszczą zęby
+ są bardzo delikatne
+ docierają w każdą szczelinę
+ idealne do wrażliwych dziąseł

Minusy:
- słaba dostępność
- szybkie zużywanie się włosia (wykrzywiają się i zgniatają), gdy się mocno przyciska


To tyle, ogólnie jestem zadowolona, bo efekt po umyciu zębów tymi szczoteczkami jest super, ale trzeba uważać, żeby ich nie przyciskać do zębów zbyt mocno bo się szybko zużyją. Ja jestem na tak i jeszcze kiedyś na pewno je zamówię.

pozdrawiam i do następnego!

2 komentarze:

  1. fajne szczoteczki,
    nawet nie wiem z jakiej firmy jest moja :)
    ale zawsze kupuję w drogerii lub markecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie dla mnie bo nie lubię takich miękkich szczoteczek

    OdpowiedzUsuń