27 sierpnia 2012

Maseczki H&M - recenzja

W związku ze spora ilością pytań, napisze pare slow o madeczkach z H&M.

Muszę zacząć od przeprosin, ponieważ wcześniej zużyłam maseczkę malinową i niestety nie mogę znaleźć opakowania po niej. Dlatego zdjęcie zaczerpnęłam ze strony wizaz.pl
Obie maseczki zawierają 15g produktu i kosztują 4,90zł.
Nie przedłużając, moja opinia.

Malinowa:
• ślicznie pachnie malinową gumą mamba
• ładnie oczyszcza pory
• pozostawia skórę gładką, miękką i nawilżoną (ale nie jest to nawilżenie jak po kremie)
• nie przesusza, nie daje uczucia ściągnięcia
• po nalozeniu na twarz wysycha, ale pozostawia taka miękka wartstwe, miła w dotyku
• przy nakladaniu podrażnia oczy, trwa to moment, ale jednak szczypie
• starcza na 2 razy
• dość łatwo sie zmywa



Czekoladowa:
• ładnie pachnie, ale dla mnie to takie kakao, ciemna czekolada
• dobrze oczyszcza twarz
• skóra jest gładka, miękka, odświeżona, delikatna
• nie podrażnia, cera nie jest zaczerwieniona
• ładnie oczyszcza pory
• starcza na 2 użycia
• dość dobrze się zmywa
• nie nawilża specjalnie, ale też nie przesusza skóry
• nie daje uczucia ściągnięcia
• jest bardzo gęsta

Jestem naprawdę zadowolona z tych maseczek, jak zauważyłam, nie są one popularne ani nie mają zbyt pochlebnych opinii. Mimo wszystko mi się naprawdę spodobały. Są miłym dodatkiem do codziennej pielęgnacji. Gdyby nie to, że mam bardzo daleko do H&M na pewno kupiłabym już kilka innych.


Dalej piję moją kawę i piszę kolejne posty :) bo pogoda nie zachęca do niczego innego.
Pozdrawiam ;*


6 komentarzy:

  1. jakies 3 dni temu na blogu pisalam opinie o maseczce pomaranczowej peel off z h&M i nie polecałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem przekonana do kosmetyków kupowanych w sklepach z ubraniami :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam że H&M ma maseczki do twarzy..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To już wiem co jutro kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się przekonać do maseczek z H&M

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawa, maseczka czekoladowa, coś cudownego! : )

    OdpowiedzUsuń