29 kwietnia 2012

Gąbeczka Konjac

 Jutro rano wyjeżdżam, tak się cieszę:))) Chociaż wiem, że powinnam się uczyć przez ten czas, ale trochę odpoczynku mi nie zaszkodzi. Tak na szybko pokażę Wam moją nową ulubioną gąbkę do mycia twarzy.

Kupiłam jak tylko dowiedziałam się o jej istnieniu, pomyślałam idealna dla mnie.
Gąbeczka konjac rzeczywiście jest bardzo przydatna w oczyszczaniu twarzy. Świetnie sprawdza się z żelem myjącym, (ja używam Vichy normaderm) idealnie się pieni na twarzy, dokładnie oczyszcza. Sprawia, że skóra jest gładka.




Pokażę Wam cały proces używania tej gąbki. Zaznaczę, że gdy jest całkiem sucha. to jest twarda jak kamień i trochę mniejsza. Po kontakcie z wodą robi się miękka i idealna do użytkowania.
Idealnie zmywa resztki makijażu, skóra jest bardzo dobrze oczyszczona i gładka. Przygotowana do nałożenia kremu.
Zdjęcia po kolei przedstawiają co robię z gąbką i jak myje twarz:)










Jak widać gąbka zmyła resztki makijażu, mimo że wcześniej umyłam twarz płynem do demakijażu. Samą gąbkę łatwo jest wyprać, wystarczy ja wypłukać w wodzie albo uprać.
Serdecznie wszystkim polecam wypróbować taką metodę oczyszczania buzi.

zapraszam na stronę SPRZEDAJĘ i moje konto ALLEGRO :)

do zobaczenia za tydzień,
sunshine :)

4 komentarze:

  1. poluje na nia i albo zapominam albo jej nie ma tam gdzie jestem ja ;p dodaje Cie do obserwowanych bo bardzo mi sie u Ciebie podoba,mam nadzieje,ze wpadniesz do mnie i tez zostaniesz moja obserwatorka:) buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna ta gąbka do demakijażu. nigdy nie próbowałam oczyszczać twarzy w ten sposób, zazwyczaj używam tradycyjnie wacików i mleczka do demakijażu.
    może się skuszę i wypróbuję:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno miałam ją kupić i zawsze jak jestem w rossmanie to zapominam:( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń