20 kwietnia 2012

Fitomed szampon ziołowy - idealny?

Dziś piszę o szamponie ziołowym Fitomed do włosów tłustych.
Kupiłam go miesiąc temu i od tamtej pory używam za każdym razem gdy myje włosy. Cena to 10,79 za 250ml. Jego dostępność jest słaba, nie wiem gdzie można go dostać w stacjonarnym sklepie. Kupować tylko jego na allegro bądź stronie Fitomed jest, uważam średnio opłacalne.
Zauważyłam jednak, że jest dostępny w aptekach DOZ (Dbam o zdrowie) - trzeba go zamówić na stronie i przyjdzie do wybranej przez nas apteki - dzięki czemu zaoszczędzimy na przesyłce. Piszę o tym bo może ktoś nie wie o takiej możliwości - ja sama się wtedy dowiedziałam i uważam, że to duże ułatwienie.
To tyle wstępnych informacji skąd mam szampon, teraz przejdę do jego działania.




Składu nie będę przepisywać, możecie przeczytać, powiem tylko że jest naprawdę bardzo dobry. na drugim miejscu znajduje się wyciąg ziołowy.
  • zmniejsza łojotok i wypadanie włosów - rzeczywiście włosy mniej się przetłuszczają, ale zmniejszenia wypadania włosów nie zauważyłam
  • łagodzi swędzenie i łuszczenie skóry głowy - tutaj zgadzam się w 100%
  • zapobiega nawrotom łupieżu - nie mam problemu z łupieżem, dlatego ciężko powiedzieć.
  • dobrze się pieni
  • nadaje włosom ładny blask, połysk
  • butelka ma dobry dozownik, nie wylewa się za dużo produktu
  • wydajny (połowa butelki na miesiąc)
 Nie będę wymyślała wad tego produktu bo naprawdę jestem zadowolona. Na pewno kupię go ponownie. Nawet nie używając odzywki włosy są ładne, błyszczące. Nie są przesuszone.

  


    Serdecznie polecam ten szampon.

    zapraszam na stronę SPRZEDAJĘ i moje konto ALLEGRO :)

    pozdrawiam
    sunshine <3

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz