7 lipca 2012

niewielkie zakupy

Cześć, dziś znów zakupy, tym razem małe ale stwierdziłam, że w najbliższym czasie nic nie będę kupować, więc postanowiłam wam je zaprezentować.


  

1. Wkłady do maszynki Gillette. Kiedyś pokazywałam Wam maszynkę, posiadam Venus Embrace TU, ale niestety aktualnie wkładu do niej są drogie, więc z racji tego, że pasują wszystkie końcówki Venus, kupiłam na Allegro po 7zł wkłady do Venus Breeze.

2. Serduszka z Sephory, były po 0,50 zł wiec nie mogłam się nie skusić :) kupiłam wiele więcej ale już ich nie mam :(

3. Tutaj zaskoczenie, dnia pewnego narzekałam na to, że moja wykończona prawie cała baza z Kobo już nie działa, o dziwo tego samego dnia byłam w Warszawie i w Sephorze, znalazłam na promocji za 15zł bazę w pędzelku. Jest całkiem dobra.

4. Pomadka Tisane, uwielbiam wersję w słoiczku, musiałam przetestować też tą. Słyszałam, że jest gorsza, ale nie posiadam niczego w sztyfcie dlatego kupiłam, ok. 9zł

5. Szampony Dermena, tutaj zaszalałam kupiłam aż 3. W Dbam o Zdrowie był za 14,90! praktycznie o połowe taniej niż zwykle. Moja mama lubi te szampony więc zrobiłam nam zapas.

To tyle, szykuje się wielki haul ubraniowy i ogromna torba zużyć woła o opróżnienie jej:) to wszystko niedługo. Również szykuje się kilka recenzji.
pozdrawiam
sunshine <3

3 komentarze: