24 lipca 2012

DETOcell po 30 dniach - recenzja suplementu diety redukującego cellulit

Dzisiaj temat dość trudny, porywam się na recenzję preparatu zwalczającego cellulit.  Mowa o DETOcell, są to kapsułki pomagające nam walczyć ze skórką pomarańczową. 
Opakowanie zawiera 30 kapsułek miękkich, cena ok 30-60zł (allegro, apteki), przyjmuje się je raz dziennie w trakcie posiłku. 
Chyba recenzja wymaga ode mnie stwierdzenia jaki mam cellulit i czy w ogóle. Tak mam, od ok 16 roku życia do dziś (mam prawie 22 lata) mam ten problem, nasilił się jakieś 2 lata temu, bo przytyłam i mimo że z wagi uda mi się trochę schudnąć to skórka pomarańczowa zostaje ze mną.
Niestety teraz moja waga i sylwetka nie należy do najlepszych, ale o tym też Wam opowiem, dziś skupię się tylko na cellulicie i preparacie.

 Obietnice producenta i działanie preparatu:

Olej z ogórecznika wpływa korzystnie na przepływ krwi w skórze, przez to na jej lepsze odżywienie i dotlenienie. Zawarty w oleju kwas gamma linolenowy z grupy Omega-6 reguluje metabolizm i wspomaga oczyszczenie organizmu ze szkodliwych substancji. Składniki oleju z ogórecznika pełnią ważną rolę w procesach zachodzących w komórkach skóry. Wpływają na wzmocnienie bariery zapobiegającej nadmiernej utracie wody przez skórę, przyczyniając się do właściwego nawilżenie skóry i poprawy jej elastyczności.
Wyciąg suchy z morszczynu wpływa na poprawę krążenia limfatycznego i stymuluje przemianę materii, ułatwiając spalanie tkanki tłuszczowej.
Wyciąg suchy z wąkrotki azjatyckiej wspomaga krążenie limfatyczne, przez co ułatwia usuwanie produktów spalania tłuszczu. Wpływa również na poprawę elastyczności włókien tkanki łącznej.
Wyciąg suchy z nasion winogron stanowi źródło naturalnych przeciwutleniaczy, które chronią błony komórkowe przed wolnymi rodnikami i działają ochronnie na naczynia krwionośne. 
Olej rybi zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe Omega -3, które są bardzo ważne w utrzymaniu prawidłowej kondycji skóry, ponieważ uczestniczą w wielu procesach metabolicznych. Kwasy Omega -3 wpływają na poprawę struktury oraz funkcji skóry.


Moja opinia:
  • wygładza skórę, staje się ona bardziej napięta i gładka
  • uelastycznia skórę
  • likwiduje, dołki i wzniesienia na skórze
  • wspomaga przemianę materii
  • na początku czuć lekki ból brzucha - ok 2-3 dni
  • nie zginął cellulit, jedynie skóra została wygładzona i napięta, został 'rozdrobniony' rozbity na mniejsze cząstki
  • aby widoczne były efekty trzeba również ćwiczyć, pić dużo wody i dobrze jest używać jakiś kosmetyków ujędrniających - z tych rzeczy tylko ćwiczę ok 3 razy w tygodniu, co zamierzam oczywiście zmienić i zacząć bardziej restrykcyjną dietę i ćwiczenia
  • duże kapsułki dla niektórych mogą być problematyczne przy połykaniu

Tyle mojego zdania na temat preparatu, zamówię jeszcze jedno opakowanie i będę starała się bardziej przykładać do ćwiczeń, pić dużo wody :)

PS. Zapraszam na moje aukcje TUTAJ i na rozdanie TU

1 komentarz:

  1. tak z celulitem trzeba walczyc jednoczesnie na kilku plaszczyznach : odpowiednia dieta, kosmetyki i oczywiscie ruch :))) powodzenia ja tez walcze:)))

    OdpowiedzUsuń