1 lipca 2011

Początek początków..

Witajcie, sama nie wiem jak do tego doszło, ale już od dłuższego czasu myślałam o założeniu bloga, myślałam też o nagrywaniu filmów na YT ale niestety chyba brak mi odwagi, może kiedyś...
Dziś natomiast rozpoczynam ponownie moją przygodę z blogowaniem, ponownie bo kiedyś już miałam bloga, mimo to pisząc notkę myślę sobie, że za mało wiem, wszystko tak szybko się zmienia... nie mam na wiele rzeczy czasu. Ale tak naprawdę sama nie wiem za czym pędzę, chyba nie chcę, żeby cokolwiek w życiu mnie ominęło.
Piszę bo chcę spróbować swoich sił na tym gruncie. Jestem zakupoholiczką bez dwóch zdań.. ale nie taką zwyczajną, lubię zakupy - kocham raczej. Mimo to wiem że nie na wszystko mogę sobie pozwolić.. Cóż zrobić takie życie. Mój blog będzie dotyczył moich 2 miłości a mianowicie ubrań i kosmetyków. Mam nadzieję, iż znajdziecie tu inspirację i dowiecie się czegoś nowego :)
Wybaczcie póki co  tak ubogi charakter tego bloga, jestem kompletną nowicjuszką w tej kwestii i dopiero się uczę tego wszystkiego.
Mam nadzieję że kolejne posty będą bardziej rozwinięte i ciekawe.
Pozdrawiam, sunshine :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz