26 lipca 2011

Bubel - Organic Aid Vitamin E Moisturizing Cream

Dziś chciałabym Was ostrzec przed masłem, kremem  z witaminą E firmy Organic Aid.


Znajduje praktycznie same minusy, nie wiem co źle robię, że to mazidło działa okropnie na moją skórę. 


Zacznę od podstawowych informacji
pojemność - 110 g
cena - ok 5 zł (kupiłam kiedyś na allegro, chyba tylko tam możemy znaleźć produkty tej firmy)

Minusy:
-zapach, po prostu śmierdzi, dla mnie ten zapach jest wręcz drażniący
-nie nawilża, skóra po nim nie jest gładka tylko tępa.. jakbyśmy mieli na sobie jakąś papkę, która prawie w ogóle się nie wchłania,
-klei się
-trzeba dobrze wetrzeć w skórą,podczas nakładania tworzą się białe smugi
-ma grudki w sobie, zaschnięte, jest to bardzo nieprzyjemne


Tak naprawdę nie znajduje plusów, może tylko to że do następnego umycia utrzymuje się na skórze. Dla mnie to raczej minus bo to nic przyjemnego.
Jest bardzo gęste jak na takie masło przystało.

To by było na tyle. Nie wiem dlaczego tak działa na mojej skórze. Nawet gdybym trafiła na gorszy produkt to i tak jego zapach, grudki w środku mnie odstrasza. 
Jak widzicie po zużyciu dawałam szanse temu produktowi, mówiłam że może ze względu na to że ma dość mało składników jest taki, że nie wszystko musi ładnie pachnieć itd. Mimo to odradzam zakup, chyba że lubicie się smarować kaszą manną z mlekiem - tak mogę opisać jego konsystencję.

xoxo
sunshine

4 komentarze:

  1. ajć. no to na 10000000% nie kupie . ;///

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bo zapowiadał się fajnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że trafilam na twoją recenzję bo mialam niedawno nie nie ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu szkoda, że takie beznadziejne :(((

    Ja chyba też jeszcze poczekam z tą szminką, zamierzam poszukać odpowiednika kolorystycznego w Inglocie - na to mnie stać :D

    OdpowiedzUsuń