11 marca 2012

Recenzja - Eveline tusz Big Volume Lash

 Dziś kolejna recenzja tym razem tuszu do rzęs Eveline Big Volume Lash


 

Plusy:

- cena (ok 10zł)
- ładnie rozdziela rzęsy
- po kilku warstwach są bardzo pogrubione a jednocześnie ich nie skleja
- delikatnie wydłuża rzęsy
- nie odbija się na powiece
- łatwo się zmywa
- szczoteczka bardzo zbliżona do MF false lash effect



Minusy:
- osypuje i kruszy po 6-7 godzinach
- nie jest wydajny, po 5 miesiącach nie da się uzyskać efektu grubych, długich rzęs



Maskara ta jest porównywana do tuszu Max Factor False Lash Effect, niestety może przez miesiąc góra dwa efekt daje bardzo podobny do MF ale potem już nie da się uzyskać takiego efektu. Dla mnie ogromnym jej minusem jest osypywanie się. Niestety uważam ze za 10 zł które będziemy musieli wydawać co 2 m-ce zdecydowanie bardziej opłaca się kupić MF niż Eveline.

Ogólna ocena: 7/10

Efekt: (wybaczcie jakość ale nie mam dobrego aparatu)




Dziękuje za każdy komentarz, zapraszam do obserwacji:)
sunshine

4 komentarze:

  1. Na rzęsach wygląda ładnie, szkoda tylko, że się osypuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam taki i mi się nie obsypywał teraz mi się kończy i nie wiem jaki wybrać... chcę sprubować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może tylko mi się trafił taki felerny :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajny tusz, jaki efekt daje!

    OdpowiedzUsuń