19 lutego 2012

Zakupy nie tylko apteczne

Witajcie!
Ostatnio kupiłam trochę produktów aptecznych, postanowiłam wziąć się za swoją cerę i doprowadzić ją do dobrego stanu. Aktualnie mam wysyp małych nieprzyjaciół, ale przygotowałam się na to:)
Oto co kupiłam:

1. La Roche-Posay Effaclar DUO  40 ml/44zł
2. Żel Vichy normaderm  400ml/37zł dodatkowo dostałam 2 próbki kremów
3. Eveline odżywka do paznokci z diamentem 9,99zł

To tyle, niedługo pojawią się recenzje tych produktów :)
Zaczynają mi się studia, po krótkiej przerwie i nie wiem jak często będę tu zaglądać, ale muszę się przyznać, że coraz bardziej podoba mi się blogowanie:)
pozdrawiam
sunshine ;*

8 komentarzy:

  1. Miałam do wyboru odzywkę z diamentem lub 8w1 wybrałam 8w1 jednak jestem ciekawa Twojej recenzji. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś OTAGowana :) http://kaatherinek.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś być zadowolona z tej odzywki Eveline, ja ją uwielbiam, nawet napisałam jej recenzję na swoim blogu. Polecam ją zawsze każdemu kto ma problem z pazurkami:)

    Sympatyczny blog, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam odżywkę 8w1 z Eveline i jestem bardzo z niej zadowolona. Ciekawi mnie jak będzie się ta sprawować.

    P.S. Jeśli mozesz to wyłącz weryfikacje obrazkową. ANia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że jej nie mam, dziękuję za informację pozdrawiam

      Usuń
  5. Nie miałam tej odżywki, ale słyszałam same dobre rzeczy o niej :)

    OdpowiedzUsuń